Skip to main content
Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een broodje of lunch bestellen?

Om te bestellen, ga je naar de webshop. Hier kun je online je bestelling invoeren. Je kunt meerdere producten tegelijk bestellen en ontvangt na verzending van je bestelling een bevestiging via de email. In het opmerkingen vak kun je eventuele opmerkingen aangeven.

Wat zijn de bezorgtijden?

Happy Hap bezorgd broodjes/lunches op maandag t/m donderdag tussen 11:00-12:30 uur binnen het genoemde postcodegebied. Wij streven er naar om uw lunch op de gewenste tijd te bezorgen, maar vragen uw begrip voor een speling van 15 minuten in de bezorgtijd. Afhalen kan tussen 11:00-15:00 uur.

Ik wil een lunch bestellen voor meer dan 10 personen, hoelang van tevoren moet ik dan bestellen?

Wil je graag zorgen voor een lunch voor tijdens een vergadering of bijeenkomst? Lunches tot 10 personen bezorgen we dezelfde dag nog, een grotere bestelling ontvangen we graag minimaal 1 week van tevoren i.v.m. het inkopen van onze producten. Wij werken namelijk uitsluitend met verse producten.

Wij streven ernaar om je bestelling op afgesproken tijd te bezorgen. Bestellingen die te laat bezorgd worden door overmacht in welke vorm dan ook hebben geen recht op annulering of korting.

Wat is het gratis bezorggebied van broodjesservice Happy Hap?

Op dit moment bezorgen we alleen binnen het postcodegebied 5076 in Haaren.
Woon je buiten het bezorggebied, dan willen we je vragen de bestelling af te komen halen.

 

Kan ik lunch bestellen buiten het bezorggebied?

Ja, je kunt je bestelling dan bij ons afhalen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling online afrekenen in de webshop middels iDEAL. Onze bezorger heeft geen mobiel pinapparaat bij zich.

Omdat de meeste cliënten niet via iDeal kunnen betalen, hebben we voor hen speciale stempelkaarten. Deze kunnen door begeleiding wonen via de pin bij ons gekocht worden en kunnen enkel worden afgestempeld bij het afhalen van de broodjes.

Kan ik buiten de openingstijden bestellen?

Ja, dat kan! Via de website zien we je bestelling graag tijdig, tot uiterlijk 10:00 uur op dezelfde dag, binnenkomen zodat we hem vers voor je kunnen gaan bereiden!

Kan ik een proeflunch bestellen?

Jazeker! We hebben een leuke gevarieerde mix samengesteld van luxe minibroodjes en wraps, onze ‘Happy Hap box’! Mooie kans om van alles uit te proberen

Hebben jullie glutenvrij brood?

Helaas hebben we geen glutenvrij brood.

Geachte klant,

De menukaart heeft een enkele aanpassing gehad, enkele producten zijn verwijderd en of aangepast.

Bijvoorbeeld: de happy hapbox bevat niet meer standaard een verse jus 'd orange, deze is optioneel los te verkrijgen in de webshop. De prijs is daarom hierin ook aangepast.

Wij staan altijd open voor op of aanmerkingen en/of suggesties

Groetjes, het Happy Hap team!